laser firmy Fotona | Ethera MX

lekarz/kosmetolog
LICZBA ZABIEGÓW:
4-6 zabiegów raz na 2-4 tygodnie

Na czym polega laserowe usuwanie trądziku?

Trądzik różowaty to choroba skóry, która występuje zarówno u kobiet, jak i mężczyzn.

To wieloczynnikowy i niezwykle skomplikowany problem, który zaliczamy do nerwic naczynioruchowych skóry. Początkowo trądzik różowaty objawia się występowaniem zaczerwienień w okolicy nosa, policzków oraz czoła. Natomiast w bardziej zaawansowanych stadiach choroby na skórze mogą pojawiać się również pajączki, grudki i krosty.

Nieleczony trądzik różowaty może prowadzić do poważnych problemów, takich jak powstawanie nacieków zapalnych i bliznowców oraz przerost gruczołów łojowych. W tego typu przypadkach z pomocą przychodzi nowoczesna laseroterapia oraz zabieg laserowego usuwania trądziku.

Laserowe usuwanie trądziku to metoda, która charakteryzuje się wysoką skutecznością i bezpieczeństwem działania. Zabieg zawsze poprzedzony jest konsultacją wstępną z naszym specjalistą.

Wczesna interwencja oraz podjęcie kompleksowego leczenia umożliwia zahamowanie rozwoju choroby

Laserowa terapia trądziku różowatego polega na precyzyjnym przeniknięciu wiązki lasera na optymalną głębokość, podgrzaniu skóry, a następnie termicznego uszkodzenia gruczołów łojowych, redukcji bakterii wywołujących trądzik oraz ograniczenia wydzielania sebum. Uzyskanie najbardziej satysfakcjonujących rezultatów terapii jest możliwe po wykonaniu serii 4-6 zabiegów w odstępach co 2-4 tygodnie. Warto zaznaczyć, iż wczesna interwencja oraz podjęcie kompleksowego leczenia umożliwia zahamowanie rozwoju choroby, oraz zminimalizowanie ryzyka nawrotu.

Po wykonaniu terapii laserowej przekazujemy Pacjentowi zalecenia pozabiegowe, których należy przestrzegać.

Laserowe usuwanie trądziku Kraków – dla kogo?

Laserowe usuwanie trądziku różowatego Kraków to idealny zabieg dla osób zmagających się z problemem trądziku różowatego. Kuracja świetnie sprawdzi się również w przypadku defektów w postaci zaczerwienienia skóry oraz rumienia.

• Wskazania
  • Efekty