Laserowa chirurgia Tkanek miękkich i twardych

Laser Er:YAG 2940 nm
Laser diodowy

Krótki czas gojenia po zabiegu

Chirurgia stomatologiczna jest bardzo obszerną dziedziną stomatologii, obejmującą szereg zabiegów w obszarze jamy ustnej. Poczynając od ekstrakcji, poprzez resekcje wierzchołków korzeni i inne skomplikowane procedury, przeprowadzamy leczenia wspomagające pozostałe dziedziny stomatologii. Aby zapewnić pełen komfort naszym Pacjentom wszystkie zabiegi w gabinecie Alfa Dental & Beauty w Krakowie, wykonujemy w znieczuleniu miejscowym, dobierając najbardziej skuteczne, jak również bezpieczne znieczulenie, indywidualnie dla każdego Pacjenta.

Zastosowanie lasera w leczeniu chirurgicznym pozwala wyeliminować użycie skalpela. Laser firmy FOTONA jest niezastąpionym narzędziem w chirurgii, zapewniając bardzo mało inwazyjne przeprowadzenie zabiegów, niesamowitą dokładność oraz przyspieszone gojenie. Światło lasera działa w dwojaki sposób, podczas cięcia tkanek dochodzi do ich sterylizacji, co powoduje zmniejszenie ryzyka wystąpienia stanu zapalnego, redukcję bólu po zabiegu i oczywiście szybsze gojenie.

Zalety stosowania laserów w chirurgii:

• krótszy czas gojenia
  • przyspieszony proces gojenia tkanek
  • działanie dezynfekujące i bakteriobójcze
  • redukcja odpowiedzi zapalnej
  • większe powodzenie zabiegu
  • eliminacja powikłań pozabiegowych
  • większy komfort pacjenta.