Laserowa

Stomatologia zachowawcza

Laserowe leczenie zębów to najmniej inwazyjna metodą dostępna na rynku.

Opracowywanie ubytków jest całkowicie bezbolesne, a nieprzyjemne wibracje oraz dźwięk wiertła wyeliminowane.

Precyzja

Laser działa selektywnie i pozwala na usuwanie tylko próchniczo zmienionych tkanek zęba, zachowując jego zdrowe struktury.

Działanie bakteriobójcze oraz biomodulacyjne sprawia, że ryzyko powikłań pozabiegowych jest minimalne, gojenie ran przyśpieszone, a konieczność antybiotykoterapii praktycznie wyeliminowana.

Leczenie za pomocą lasera przebiega szybciej i skuteczniej.

Laseroterapia jest bardziej precyzyjna w porównaniu do tradycyjnych metod.Pozwala lekarzowi na opracowywanie tkanek miękkich i twardych w ściśle określonym punkcie. Poprzez odpowiednią zmianę parametrów pracy możemy oddziaływać na konkretną tkankę, np. podczas opracowywania ubytków nie uszkodzimy dziąsła, a podczas opracowywania tkanek miękkich nie zniszczymy szkliwa.

Praca laserem jest bardziej komfortowa dla lekarza, ponieważ nie występuje ryzyko przenoszenia naprężeń oraz wibracji na nadgarstek operatora. Poprzez zminimalizowane krwawienie lekarz ma lepszą widoczność pola zabiegowego.

Laseroterapia to najdelikatniejsza metoda leczenia zębów, a nowoczesne systemy laserowe Fotona przenoszą tę koncepcję na najwyższy poziom komfortu i bezpieczeństwa.

Opracowywanie ubytków laserem Fotona jest:

• bezkontaktowe
  • bezbolesne
  • precyzyjne i szybsze do przeprowadzenia.
  • nie wymaga podawania znieczulenia, dzięki czemu nawet pacjenci z niskim progiem odczuwania bólu będą̨ w pełni zadowoleni z procesu leczenia.