Laserowe

Zabiegi periodontologiczne TWIN LIGHT

Periodontologia

Nieleczone choroby przyzębia doprowadzają z biegiem czasu do powstawania szpar między zębami, przemieszczania się zębów, ich rozchwiania czy nawet utraty.

Dziedziną stomatologii, która zajmuje się rozwiązywaniem powyższych problemów jest periodontologia. Współczesna periodontologia dysponuje całym wachlarzem nowoczesnych metod leczniczych, jednak niezależnie od postaci choroby i jej zaawansowania, najważniejszą rolę w procesie leczniczym zawsze odgrywa prawidłowa higiena jamy ustnej.

Zastosowanie laserów w periodontologii pozwala na skutecznie usunięcie bakterii z kieszonek dziąsłowych i powierzchni korzeni zębów. Przy pomocy lasera można zupełnie bezboleśnie usunąć zapalną ziarninę, a dzięki precyzji lasera osiągnąć doskonały efekt estetyczny w czasie wykonywania zabiegu korekty dziąseł.

Leczenie periodontologiczne FotonaTwinLight™ jest minimalnie inwazyjną formą leczenia chorób przyzębia wykorzystującą dwie najlepsze długości fali laserowej stosowane w stomatologii. Zastosowanie technologii FotonaTwinLight™ umożliwia zoptymalizowane leczenie chorób przyzębia. Procedura zabiegowa stwarza najkorzystniejsze warunki dla gojenia się zmian przyzębia poprzez usuwanie zmienionego chorobowo nabłonka wyściełającego kieszonkę przyzębną, usuwanie kamienia z powierzchni korzeni oraz zamknięcie kieszonki stabilnym skrzepem włóknikowym.

Leczenie zmian laserem Er:YAGNd:YAG pozwala dentystom na skuteczne leczenie zarówno umiarkowanych, jak i ciężkich chorób przyzębia, bez konieczności stosowania skalpela i szwów.

Zobacz jak w trzech krokach możesz efektywnie leczyć choroby przyzębia.

Każdy pacjent zgłaszający się do Alfa Dental&Beauty  jest badany periodontologicznie, co umożliwia wykrycie choroby nawet w bardzo wczesnym stadium. Rzetelna wiedza naszych specjalistów oraz stosowanie nowoczesnych metod terapeutycznych pozwala na zapewnienie kompleksowej opieki periodontologicznej.